Pravila povrata i jamstvo

Pravo na otkazivanje

Potrošači imaju pravo raskinuti ugovor o kupnji u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Rok za raskid je 14 dana od dana kada ste vi ili treća strana koju ste imenovali, a koja nije prijevoznik, preuzeli posljednji artikl.

Da biste ostvarili svoje pravo na raskid ugovora, morate nas kontaktirati jasnom izjavom (npr. e-poštom ili pismom poslanim poštom) o svojoj odluci o raskidu ovog ugovora. U tu svrhu možete koristiti obrazac za raskid ugovora, ali to nije obavezno.

Obrazac za otkazivanje

E-pošta: info@diagstore.hr

Potrošači nemaju pravo odustati od ugovora, posebno u slučaju ugovora:

  • za isporuku robe koja je prilagođena željama potrošača ili za njegovu/njezinu vlastitu osobu,
  • isporuka audio ili vizualne snimke ili računalnog programa ako je originalna ambalaža oštećena,
  • u slučaju ugovora o isporuci digitalnog sadržaja, ako nije isporučen na opipljivom mediju.

U slučaju da potrošač odustane od ugovora, vratit ćemo mu sva sredstva primljena od potrošača, uključujući i troškove dostave, u roku od 14 dana od primitka odustajanja od ugovora o kupnji.

Ako potrošač odustane od ugovora o kupnji, nismo dužni vratiti primljeni novac Potrošaču prije nego što Potrošač vrati Robu Prodavatelju.

Međutim, odredba zakona o odustajanju od ugovora u roku od 14 dana ne može se tumačiti kao dopuštenje besplatne posudbe robe. Ako potrošač ostvari svoje pravo na odustajanje od ugovora u roku od 14 dana od primitka robe, mora u roku od 14 dana od odustajanja vratiti prodavatelju sve što je primio na temelju ugovora o prodaji. Ako to više nije moguće (npr. roba je u međuvremenu uništena ili potrošena), potrošač mora dati novčanu naknadu za ono što se više ne može vratiti. Ako je vraćena roba samo djelomično oštećena, prodavatelj može od potrošača tražiti naknadu štete i svoju potraživanje prebiti s vraćenom kupoprodajnom cijenom. U takvom slučaju prodavatelj je dužan dokazati nastalu štetu. U takvom slučaju prodavatelj će potrošaču vratiti samo sniženu kupoprodajnu cijenu.

Jamstvo

Potrošačima se daje zakonsko jamstvo od 24 mjeseca za isporučenu robu široke potrošnje. Jamstvo se može ostvariti izravno kod nas. Poslovni kupci imaju jamstvo od 12 mjeseci. U slučaju reklamacije, kupljena roba mora se poslati natrag na našu adresu, uključujući opis reklamiranog nedostatka. Može se koristiti obrazac za reklamaciju.

Obrazac zahtjeva

E-pošta: info@diagstore.hr

Prodavatelj odgovara Potrošaču da je artikl bez nedostataka prilikom primitka. Posebno, prodavatelj odgovara potrošaču da je u trenutku preuzimanja artikla,

  • artikl ima svojstva dogovorena između stranaka, a u nedostatku sporazuma, ona svojstva koja je prodavatelj ili proizvođač opisao ili koja je kupac očekivao s obzirom na prirodu robe i na temelju oglašavanja koje su proveli,
  • roba je prikladna za namjenu za koju prodavatelj navodi da će se koristiti ili za koju se roba te vrste obično koristi,
  • roba odgovara po kvaliteti ili izradi dogovorenom uzorku ili primjerku ako je kvaliteta ili izrada utvrđena na temelju dogovorenog uzorka ili primjerka,
  • artikl je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini; i
  • artikl ispunjava zahtjeve zakonodavstva.

Ako artikl nema prethodno navedene karakteristike, potrošač može zahtijevati i isporuku novog artikla bez nedostataka, pod uvjetom da to nije nerazumno s obzirom na prirodu nedostatka, ali ako se nedostatak odnosi samo na dio artikla, potrošač može zahtijevati samo zamjenu dijela; ako to nije moguće, može odustati od ugovora. Međutim, ako je to nerazmjerno s obzirom na prirodu nedostatka, posebno ako se nedostatak može otkloniti bez nepotrebnog odgađanja, potrošač ima pravo na besplatno otklanjanje nedostatka. Potrošač također ima pravo na isporuku novog artikla ili zamjenu dijela u slučaju otklonivog nedostatka ako ne može pravilno koristiti artikl zbog ponovnog pojavljivanja nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka. U takvom slučaju potrošač također ima pravo odustati od ugovora.

Ako potrošač ne odustane od ugovora ili ne ostvari pravo na isporuku nove stvari bez nedostataka, na zamjenu sastavnog dijela ili na popravak stvari, može zahtijevati razumni popust. Potrošač također ima pravo na razumni popust ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti novu stvar bez nedostataka, zamijeniti dio stvari ili popraviti stvar, ili ako prodavatelj ne otkloni nedostatak u razumnom roku ili ako bi to potrošaču prouzročilo znatne poteškoće u otklanjanju nedostatka.

Kupac nema pravo na naknadu za neispravnu isporuku ako je prije preuzimanja stvari znao da je stvar neispravna ili ako je kupac sam uzrokovao nedostatak.

Potrošač ima pravo ostvariti pravo na naknadu za nedostatak koji se pojavi na potrošačkoj robi u roku od dvadeset četiri mjeseca od primitka. Ako se nedostatak pojavi u roku od dvanaest mjeseci od primitka, smatrat će se da je roba bila neispravna prilikom primitka.

Prodavatelj ne odgovara za nedostatke nastale normalnim habanjem ili nepoštivanjem uputa za uporabu.

Prodavatelj će riješiti reklamaciju, uključujući i ispravak nedostatka, bez nepotrebnog odgađanja.

Jamstvo kvalitete produljuje se za razdoblje od trenutka podnošenja reklamacije do trenutka kada je reklamacija riješena ili kada je Kupac bio obvezan preuzeti artikl. Ako se roba ili njezin dio zamijene, odgovornost prodavatelja primjenjuje se kao da je roba ili njezin dio kupljen nov. U slučaju opravdane reklamacije, kupac ima pravo na naknadu razumno nastalih troškova.